Dagens

DAGENS:
DAGENS VILL HA: Ett nytt objektiv till systemkameran
DAGENS KLÄDSEL: Svarta lackleggings, vit topp, korallfärgad topp ovanpå
DAGENS FRISYR: Uppsatt pannlugg
DAGENS LÅT: I like - Keri Hilson
DAGENS PLANER: None, *soz*
DAGENS SAKNAD: Gänget (you know who you are)
DAGENS DUMMASTE: -
DAGENS MISSLYCKANDE: När jag slog huvudet i väggen i morse
DAGENS DROG: Havtornskräm
DAGENS KÖP: Nothing
DAGENS GODIS: typ M&M (en 45g påse)
DAGENS HUMÖR: Glad och trött sen igår
DAGENS CITAT: Be yourself or somebody else will
DAGENS ROLIGASTE: Katarina (think she knows why so the details won't be told here :P)

Nu är jag inne igen. Har kollat curling, Sverige mot Norge. Norge vann 7-4. Blir förmodligen sista inlägget för ikväll så GOODNIGHT!!
Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0