Påsklördag

Nu har allt folk åkte hem och jag sitter här..... Mycket har man ju hunnit med :P Först fick jag panik när klockan var halv 2 och mina kort inte ens var påtänkta, rummet såg lite råddigt ut och jag själv inte visste vad jag skulle ta på mig. Jag hann med allt, sängen bäddades precis när Adde med familj kom in på gården. Sen kom familjen Berg också så vi var fulltaliga. Jag, mamma, Jeanette och Adde höll oss i köket och resten i vardagsrummet. Halva familjen Berg kollade igenom vårt ny renoverade hus eftersom de inte sett det ännu och mamma började värma pajerna. Vi åt och sen blev det bordsfotboll. Johan, Simon, Samuel och Mathias bytte om att spela och sen påskäggsletning ♥ och mera bordsfotboll..... Wii han också spelas. När ingen orkade med Wii längre stängdes det av och Johan och Simon skulle ut med Johans bil. Jag och Samuel hängde på. Vi var en vända till Sundom, upp via Solf och sen via ABC hem. Klockan kvart före 10 kom vi tillbaka och alla började åka hem. Och nu sitter jag här. Bilder är det lite skralt med men visst har jag ett antal. Och bilder på rummet får bli imorgon. Pappa och Mathias ser på Rush Hour 3 och mamma läser något. Hoppas ni har haft en bra påsklördag.... ♥
Malin
GLAD PÅSK!!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0