My poor friend...

Jenny fick igår en basketboll på sitt lillfinger och det har nu svält upp och blivit helt blått. Jag tycker lite synd om henne och hoppas det blir bra snart. Och till imorgon har de lovat snö eller regn -.- Just nu sitter jag och tittar på tv, borde fixa frågor till diakoniuppgiften så att jag har dem :/ och sen tänkte jag baka något också....

Blev ett lite råddigt inlägg nu men.... Här kommer lite random bilder anyway:

Bilder från Evves tjejkväll:


Evves katt Kisse från när vi var där last friday


Katarina och Annika with a tortilla :P


Vi Evves fanns det jättefina påskdekorationer


Sören (at least I think so :P)


Katarina

Fest vi Annika förra lördagen:


Hannas idé (Allas skor + Rebeckas)


Fr.v. Evve, Kicka, Annika, Jenny och Katarina


Kicka


Evve


Katarina

Och nu orkar jag inte ladda upp fler :P Tjolahopp!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0