Monday afternoon

Hela min dag har varit crappy -.- Jag vaknade klockan 2, fatta KLOCKAN 2... Jag kommer somna typ 5 i natt och ska upp till skolan imorgon. LOVLEY *naaat* Sen gjorde mamma köttfärs och cous-cous (stavning?) gryta till middag. Hur äckligt som helst. Jag åt pyttelite, sen tog jag och värmde upp en paj bit från i lördags istället. Sen skulle Johanna komma idag men tydligen så gick hennes mamma inte med på det. Och on top of that, jag har huvudvärk. Verkligen inte min dag idag. Tröstar mig med en Scooby Doo film. Hoppas att ni haft en bättre dag än jag. Oups, höll på att glömma. Annika fyller 15 idag så hon har säkert haft en bättre dag än jag. GRATTIS Annika!!!! :D ♥
Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0