Lost - Anouk

Hemma nu från Malax revyn. Och bra var den, inget annat att säga. Många skratt och fniss blev det och publiken applåderade flitigt iaf. De hade muffins från Malax bageri!!!! Vet inte varför det fastnade men det gjorde det. Undrar om det var Benny, Sofia eller Jasminka som gjorde dem :P Iaf, sångerna var jättebra och jag tänker defenitivt åka och kolla vad de bjuder på nästa år. Hoppas det är lika bra då :P

Imorgon har vi bara "halvdag" för vi har något program 3 sista timmarna så det blir en s.k. halvdag. Och sen åker jag, Annika och Hanna till Katarina på tjejkväll. Mamma blev helt förvånad när jag sa att jag skulle dit och påstod att jag inte sagt nägot sådant åt henne. Det är som att hon aldrig lyssnar på något jag säger. Nåja, nu vet hon i alla fall.

Nu ska jag kyla min häl, ta en burana och gå och lägga mig. Puss och godnatt på er!!!

Den här låten strechade vi till idag efter showdance. Den var så vacker att jag var tvungen att fråga vad den hette. Jättebra om man bara vill slappna av eller tänka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0