GÄÄÄSSSPP!!!

I'm so tired i could die you know, men ska ändå ta mig ut på en promenad/länk. Typ nu eller något för klockan är ganska mycket och jag kommer vara död på fredag om jag inte får mera sömn snart. Skolan var.... som den brukar. Fick ut religionsprovet (10) och hade kemiprovet. Vet verkligen inte hur det gick men bra tror jag iaf. Sen efter skolan blev det äntligen basket och vi hade jätteroligt. Sen när jag hoppade av vid HVC höll Maria på att kidnappa min gymnastikväska because hon glömde att jag hade den i bagageutrymmet. Satt iaf där med mina 2 väskor och väntade på mamma och sen hemma åt vi och sen har jag inte gjort så mycket annat. Imorgon blir det en tråkdag men jag orkar inte bry mig just nu..... Okej nu känner jag att huvudvärken börjar komma krypande, så bäst att snabbt ta sig ut så att den inte hinner ta sig. See Ya!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0