Förlåt....

Okej men vi glömmer det där och går vidare? Jag vet att jag själv inte är perfekt så därför brukar jag inte döma andra och om du känner det som att jag gör det antar jag att jag själv inte är medveten om att jag gör det. Fast ibland kanske man har olika uppfattning om vad som räknas som dömande och inte? Det är dock trevligare om du sagt det till mig personligen. Att få reda på det såhär kändes lite konstigt. Jag kanske inte är världens bästa på att ta kritik men om folk förklarar hur de känner brukar jag oftast förstå. Och jag vet även att vissa av mina kommentarer har varit lite onödiga. Ibland kan det vara så att någon annan gjort något och det mesta håller jag inom mig men vissa saker kan slinka ut. Till HELT FEL PERSON vill säga. Oftast bearbetar jag händelser bra och har glömt det efter typ 10 minuter men vissa saker går djupare och de tar längre tid. Under den tiden kan det hända att jag häver ur mig lite för mycket. Men säg då till att jag sårat dig för jag menar det aldrig. Jag ska tänka mig för mera längre fram, jag lovar. Hoppas att du förlåter mig för jag vill fortfarande vara din vän. Love you ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0