080410

Igår hann jag inte blogga när jag kom hem så här kommer onsdagen och torsdagens händelser.
Onsdag: Jag och Katarina tog min buss till stan. Trodde vi ja. Vår egentliga busschaufför Leif körde inte så bussen skulle tillbaka till Petalax. Som tur var så skjutsade pappa oss till stan. Jag hittade present åt både Annika och Evve + saker till mig själv. Men före vi shoppade så gick vi till SubWay, jag beställde en smörgås som jag tog med, vi gick till saluhallen och där beställde Katarina mat och åt den medan jag åt min smörgås. Sen då shopping. Vi hade tänkt att vi skulle åka hem med buss men Katarinas pappa tog hem oss och skjutsade hem mig när han for hem från stan.
Torsdag: På showdance fick vi våra platser och gick igenom lite. Sen på modde så fortsatte vi på grupparbetena. Nadja blev färdig med Jokern hon ritat. Den blev SÅ SNYGG!!! Gösta var borta så vi fortsatte med grupparbetena vi som inte var klara medan resten såg på film i ett annat rum. Sen engelska. Andra timmen satt vi i datasalen och övade till provet imorgon. När jag kom hem gick jag på datorn och nu har jag just ätit. Måste baka en kaka till lillebrors skola också eftersom de har soppdag snart och så ska jag baka en till familjen. Sen ska jag läsa på prov och försöka ta mig ut på en promenad/länk senare trots mina skavsår under fotvalvet. Bäst jag börjar med dom där kakorna nu. Hej hopp i galopp!
Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0