Kulturkarnevalen 2012

Alltså ja.... Jag har haft så fullt upp att jag helt glömt bort att det var idag. Först kvart före 1 så fick jag se ett inlägg från Kulturkarnevalen på Facebook om hur många som anmält sig, och då slog det mig. Så jag gick in på sidan och drog en lättnadens suck...

Jag hade gått av och an mellan Lyrical jazz, Estradpoesi och Fantasy och tillslut så drog jag bort jazzen, för det kändes inte som att jag var tillräckligt intresserad. När jag kom in på sidan så hade Fantasy redan gått åt, men Estradpoesi fanns kvar. Så jag tog det, och satte mig i kö till Fantasy, men jag vet inte ens om jag vill gå på Fantasy egentligen, för jag är ingen fantasyfantast eller -författare. Jag skriver inte om monster och troll, jag var mer intresserad av labbledaren, Maria Turtschaninoff, som jag tycker skriver rätt bra böcker. Skulle ha velat få en del pointers, men jag tror poesilabbet kan vara något för mig. Inte för att jag skulle kalla mina alster poesi...

Så trots att jag inte satt och uppdaterade sidan 2 minuter före 10 så fick jag ändå vad jag ville åka på :) I'm going on Kulturkarnevalen 2012!!!! Wiiiiiii!

Logo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0