Know How-mässa

Ikväll har jag varit på Know How-mässa i Botniahallen i Vasa. Det är en utbildnings- och rekryteringsmässa, dit en massa olika skolor och en del företag kommer för att visa upp sig och låt folk veta var de finns. Högstadiets nior åker dit varje år, jag for själv för två år sen, och i år tänkte jag att: Varför inte? Lite annorlunda än för två år sen. Då tänkte man inte lika mycket på vad man såg, man sprang mest runt och tog en massa broschyrer på måfå. Nu var man lite mer seriöst inriktad, och nästa år tänker jag verkligen åka igen, för då blir ju skolbyte mera aktuellt!

Träffade också en del folk, som typ min kusin och en gammal vän från förr. Och så gjorde jag en ny bekantskap i Milou, en superdupersöt kisse som var med från Optimaenheten Lannäslund. Jag smälte som en isbit. I love my cat, no offence Tiger men hon var sååååå söt. Och sååååå adopterbar. Tyvärr ställer päronen ner foten, så där slutade my fairytale men ändå. Söpö ♥

Bilder och lite mer kommer säkert inom kort (typ imorgon), och antagligen fler på mmalinns än här, men I'll let you know!!!


Kommentarer
Kattis

Ojdå! Efter 50-års kalaset kikade jag också in där en sväng. Konstigt att vi inte möttes! :o :)

Svar: Nå du sko ha sagt nå!!! :(
Malin

2012-11-22 @ 06:38:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0