MIA again. No reason

Nothing what so ever har hänt mig, jag lovar. Jag har bara inte bloggat.

Det har varit självständighetsdagen. Jag gjorde inte mycket. Hade en urge att åka till kyrkogården och se på ljusen och liksom pay my respects to the guys that made our independence possible back in the days. Eller nåt, men tji fick jag där, för ingen annan hade lust så jag fick inte ens skjuss...



I fredags for jag till stan. Hade äntligen tid att ta mig till min lokala garnaffär, där jag egentligen älskar att vara, men inte alls hunnit kika in till sedan typ förra året någon gång. Felt so stupid, men nu är jag back on track. Sen köpte jag en enorm pepparkaksform in the shape of a heart på Anttila (tack K som hittade det) och så blev de off swimming. Av något roligt sammanträffande så var Svante också där, så han hängde på oss. För mig och K blev det sammanlagt 1,5 km, blandat med prat, skratt och Svante ;)

Igår blev det pepparkaksbak. Pem och Jesper turned up, och likaså Svante. Vi bakade pepparkakor i all sköns ro, med en massa skratt och annat. Sen blev det glögg och så låg vi på min säng i en hög och pratade om saker, varav vissa kan upprepas här och andra inte kan. Fick en liten mood dip då de for, för jag skulle gärna haft dem stanna länge... Såg på Downton Abbey på kvällen och tror att det hjälpte. Lite i alla fall :P

Och idag tänker jag inte ens prata om. Kan bara hoppas att något kommer turn up ikväll. Maybe I'll make it happen, om jag orkar. Annars blir det som det blir.


Kommentarer
Jarske - Mitt liv i Barcelona

Spana in i min blogg för att se vilken bloggerska som fejkar sin bästa väns död och allvarlig sjukdom för att få läsare!

2013-01-06 @ 18:42:41
URL: http://nattstad.se/sannajarske


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0