Weekend

En rätt så händelserik helg (lör-sön) med Katarina, Pem och Jesper. Tacokväll, kvällspromenad, filmmys, chipsätande, diskussioner och lite annat smått och gott. Kom i säng först halv 4, men ändå kände man sig inte död då man vaknade kl. 9 imorse. Kom oss ur sängarna någon gång 11 och resten av ensemblen kollade skräckfilm i brorsans rum, medan lilla jag som aldrig gilllat skräckfilmer hade lite annat för mig. Tacos till ett seent morgonmål och sedan for alla hem. Efter det har jag kollat film och sedan inte mer med det...


Dags för läxor tror jag. Skulle dock inte bli förvånad om jag fortfarande sitter här om en timme ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0