The day after today after today, was just yesterday...

Igår natt blev det lite sent. Satt och talade med P. till lite före 1 på natten. Okej så, kanske inte världens smartaste val, men det är som det är. Att jag sen inte fick sömn före halv 3 däremot, DET är inte okej! Mina tankar går på högvarv hela tiden. Tror jag borde skriva ut dem åt någon, så jag kan få feedback och lite nattro.

När jag sen vaknade imorse hade jag grus i ögonen. Jag sover alldeles för lite. Det poängterar min mamma och pappa hela tiden. Men aldrig att jag varit så trött i mitt liv. Hade psykologi-prov två första timmarna, men det gick trots allt helt ok bra. Nu har jag haft två lektioner och på första lektionen engelska skrev jag klart min uppsats, så jag har en "ledig" lektion nu. Den kommer ägnas åt läxor! Efter skolan åker jag på "jobbmöte" med Mia, och sen hem :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0