Congratz

Måste nu passa på att säga grattis åt en viss Jenny Melin, som tydligen har "nailat" ett kemistipendium till att åka till Stockholm på Berzeliusdagarna 1-2 februari 2013. GiP visar alltså framfötterna, och eftersom jag är en av skolan facebook-redaktörer och nyheten just utannonserades där, så är var och varannan av mina facebook-händelser av denna stil just nu: ".... gillar Gymnasiet i Petalaxs status: Kemilärare Mona Enlund meddelar att... Jenny Melin från Gymnasiet i Petalax..." Så är det! GRATTIS IGEN!!!


Kommentarer
Jenny

Tackaar ännu en gång :D

2012-11-22 @ 21:40:31
URL: http://jennyveronica.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0