Just checking in

För tillfället är 2 av 6 prov avklarade. Finska och fillosofi kan jag lägga en bock för, men sen följer historia, matte, tyska oc psykologi, i den ordningen. Först nästa fredag är jag färdig, och jag riktigt längtar!!!

Kom med på en klubbledarkurs som 4H håller i Tammerfors 28-30.9 också. Har stora förhoppningar om att lära mig mycket som jag kan ha praktisk nytta av, och även att kunna använda den för att stöda mig när jag ansöker om att få hålla danskurser. Har en del inom det området på gång också. Let's hope it gets somewhere :)

Kan fortsätta bli lite knapert här tyvärr. Beror på. Imorgon ska jag i alla fall på en fototräff i Molpe. Kanske ett miljöombyte kan få min kreativa sida att avsluta sin lååååååånga semester. Vi ska se! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0