Dance + Hepatitvaccin = Falskt

Dagens Dance-lektion gick precis så bra som det gör, när man har smått huvudvärk och yrsel, samt ont i typ hela kroppen. Med andra ord, helt åt skogen. Och orsaken, kallas hepatitvaccin.

Jag kunde inte ens tänka mig att jag skulle börja må såhär efteråt. De båda andra gångerna har gått hur bra som helst, men nu tusan. Streetjazzen gick bra, var bara inte lika på G som jag brukar, men Dance... Det går inte ens att beskriva.

Utgångspunkt: Trött efter streetjazz, jättesjuka muskler och huvudvärk av hepatitvaccinet
Situation: En massa piruetter i olika form, olika många gånger och med olika svårighetsgrad
Slutpunkt: Yrsel, illamående och en känsla av totalt misslyckande p.g.a. att jag verkligen inte orkade rent fysiskt

Jag tänker INTE beklaga mig nu. Det är som det är. MEN.... Jag mår ändå skit. Ingen bra Kipinädag idag, och nu är det inte mycket att göra åt. Det enda positiva är att jag fick ett par mjukisbyxor och en huppari, samt en träningsväska, beställt från KIPINÄ idag, äntligen. Något att vara glad över i alla fall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0