...gonna party 'til they take us away!

Idag började jag med danskurs för lågstadiet. Men p.g.a. fullt program idag, så har jag knappt hunnit reflektera över hur det gick. Nya ansikten till en del, och annorlunda stämning. Jag fick lite sista minuten-ändringar att ta itu med också, och det blev lite slarvigt men det gick. Känns dock som att det kommer fungera på ett annat sätt den här gången. Bättre. Jag är visare från förra året, har en starkare grund att stå på och kan ta itu med nya utmaningar. Jag tror och hoppas att det här kommer bli precis lika kul som förra året, om inte roligare! Let's do this :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0