Franska, läxor och DISNEY

Well, jo. Franskaprovet gick väl sådär. En ordlista vi fått kunde jag verkligen ingenting av, så det var lite synd, men jag känner att jag fick till det relativt bra :) Fick veta att jag fick 85/90 poäng i hörförståelsen i engelska som vi gjorde förra veckan också, så det är jag otroligt nöjd över! Resten av dagen har bestått av lite läxor och DISNEYFILMER♥ + Ben&Jerrys. Visste inte ens att jag hade alla dedär filmerna, så jag såg några favoriter, bl.a. Anastacia och Mulan. You never get to old to watch a Disneymovie. Plain Fact!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0