Close to not being normal... again

Ikväll blir det nog teater med skolan trots allt. Lite smolk i bägaren är att jag är så rädd för att förstöra min fantastiska upplevelse jag fick då jag var på premiären. Jag hoppas VERKLIGEN att jag slipper bli besviken, och bitter för att jag blivit "tvingad" att åka på den en gång till. Men på samma gång är jag smått excited över att få åka på den en andra gång. Blev ju lite billigare den här gången, och bussen slipper vi betala... Så vi får hoppas att det blir en bra kväll! Tänker inte förstöra den me negativa tankar iaf :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0