Break(ing) off slowly

Börjar vara några dagar sedan jag bloggade. Next to Normal var precis lika bra som jag mindes den. Ångrar mig verkligen inte att jag for igen,och jag grät i vanlig ordning. Helgen sen gick snabbt. Träffade K och H på kvällen på lördagen, och hade en lugn söndag. Natten till måndag sov jag max 4 timmar och hade fullt upp hela måndagen med dansjobb och fotokurs + läxor. Tisdag for jag på dansskola och gjorde läxor på kvällen, och idag har jag i princip bara längtat tills slutet av dagen. För nu är det äntligen HÖSTLOV!!!

Efter lovet är det provveckor, men det ignorerar vi ett tag, och njuter av att vara lediga! Nu ska jag ta en dusch, lägga ansiktsmask och krypa ner under täcket för att sova ut ordentligt. Dröm söta drömmar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0