Updating

Igår hade jag en helt vanlig skoldag. Det var svenska dagen, och ABI firade 100 dagar kvar tills ABI-dagen. Efter skolan stannade jag i högis och dansade lite, före jag fick skjuss till stan. Tisdag är ju dansdag :) Vi hade börjat på julfest-programmet, men jag kände mig lite efter, för allt gick så snabbt kändes det som. Dessutom var jag "limin*" efter i måndags, och dansskola gjorde det bara värre.

Så imorse var det ännu värre att komma sig ur sängen.... Still, I made it :P Idag är bildkonst sista timmen det jag ser fram emot, occh sen ska jag antagligen hem för att packa. Imorgon åker jag ju till Karis på Kulturkarnevalen :) Kommer bli så kuuuuul, och jag är glad att jag inte ska på dans, för jag tror inte jag skulle orka med det. Estradpoesi it is (a)



limin = finlandssvenskt ord för när man är stel och har värk i musklerna efter att man t.ex. varit på gym


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0