Isblåa Ögon

http://laramore.blogg.se/2011/february/isblaa-ogon.html#comment

Jag är en person som älskar böcker. Långa böcker, med mycket uttömande info. Noveller däremot. Lite svårare för mig kanske. De är ju så korta! Så för att jag ska gilla en novell, ska den vara väldigt bra skriven. Den ska lämna mig med en wow-känsla. På en blogg jag hittade, Laramore, av Clara Johansson finna just en sån novell. Den heter "Isblåa ögon" och den ger mig den där wow-känslan jag letar efter. Länken finns här ovanför, så klicka in för allt i världen, och LÄS! It's worth it!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0