Let's make this week the best ever :P

And then a new week begins....

Min måndag började med skola. Fick ut biologiprov och inlämningsuppgift. 10 i båda. Maria hade dansrast också. Hon har musikaldans..... Det verkar lite annorlunda, men annorlunda är kul och intressant. Man måste ju kunna prova på allt :P

For till stan efter skolan. Där tog jag passfoton och sen mötte jag upp med min kusin. Vi gick till SubWay för att äta. Tjejen där var helt ensam så vi fick vänta rätt länge på att bli betjänade men sen så. Vi hann tala ganska länge eftersom Linda åt ganska långsamt och sen gick vi till KIPINÄ för att köpa biljetter medan vi pratade om gud vet allt. På KIPINÄ köpte jag alla biljetter jag behövde och sen kollade jag upp när min grupp dansar i föreställningen. Nästa sist, jej!!!! Tog mej upp till stan själv eftersom min kusin bor nära och skulle hem. Där köpte jag ett par skosulor till mina Converse eftersom det blivit hål på höger fot då jag gått. De börjar bli ganska slitna ^^ Sen gick jag genom CM med mamma och pappa. Köpte ett par hudfärgade strumpbyxor, deoderant och ett nattlinne......

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och äter Fitness Myslibars (Y)


Kommentarer
isabelle

vem är maria och linda,dina kompisar?

2011-05-03 @ 19:09:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0