Till alla er...

....som när ni vill ha en ny design sitter och funderar, provar, tänker, gör fel, provar igen och igen och igen och inte fattar vad ni gör fel tills ni får det att funka. Och ibland fattar ni inte ens hur ni fick det att funka så då får ni sitta och göra om allt nästa gång ni vill ha en ny design.

Till alla er ska jag tipsa om ett inlägg som åtminstone jag kommer ha hjälp av. Fattade faktiskt inte ens hälften av alla blogg.se's koder före men nu fattar jag genast mer. Nu talar jag om koderna i stilmallen, inte kodmallen. Tescho har i alla fall gjort ett inlägg som går genom ALLA koder i stillmallen. Inlägget hittar ni HÄR. Hon har även många guider och tips om annat inom bloggdesign. Det hittar ni HÄR. Och så säljer hon designer och delar ut gratisdesigner som ni bl.a. hittar HÄR. Flera av hennes inlägg har hjälpt mig enormt och hon är otrolig som lägger ner tid på att hjälpa andra att bli bättre. Tack för att du finns!!!


Kommentarer
ellie

Hej!

Jo, jag undrar hur du gjorde för att få samma utseende på sidan även när du klickar dig till en kategori, för mig fungerar det inte alls. :/

2010-09-11 @ 16:13:08
URL: http://lmzachrisson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0