Positivt vs. Negativt

Här kommer lite positiva saker jag kom att tänka på just nu....

Eftersom jag använder Mozilla när jag bloggar använder jag det även när jag designar och när en design är under utveckling har jag upp ca. 10 flikar på samma gång vilket blir jobbigt när man hela tiden klickar fel. FATTA om det är skönt att jag bara har upp ungefär 2-3 nu för tiden då designfronten inte har något nytt att komma med.

Jag har jättemånga filmer jag inte sett ännu (jag har laddat ner ett antal, shhh...) och det ska bli kul att kolla dem med en kopp varm choklad nu när det börjar bli höst

Mitt rum är relativt städat.... (ett under om ni frågar mig)

Jag har kommit igång med motioneringen igen (jag vet inte vad jag ska skaffa för fritidssysselsättning?? HELP?? SOMEBODY???)

Jag har en superbra bok framför mig (av Nicholas Evans, han som skrev Mannen som kunde tala med hästar, som jag älskade och jag märker att den här kommer vara minst lika bra, TACK MAMMA som hittade den på loppis)

Vi (gänget) ska till stan på fredag för att gå på restaurang

Och lite negativa saker.....

Vi har löptest på torsdag (kommer att gå helt åt skogen p.g.a min usla kondis :S)

Det känns som att min fotoinspiration tagit en break, eller tagit en sen semester. Har typ ingen inspiration alls. Skulle vara roligt att samla ihop lite kompisar och köra någon form av fotodag (anyone who's up to it ;))

Om jag läser ut boken har jag inget kvar att läsa, jag är i desperat behov av nya böcker (seriöst). Kanske kan låna boken vi gav min kusin i födelsedagspresent??

Jag har inte träffat min kusin på länge (känns det som iaf)

Roxio (bränningsprogram) TOTALVÄGRAR att funka (daddy, please help me??)

JAG VILL HA NYA KLÄDER!!!!! (okej, sånt klagar väl alla på??)

Måndagar SUGER verkligen. Kan tyvärr inte hitta ens något positivt med måndagar (okej, rasterna, men ändå)
Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0