Yep yep

First day at school today. Eller ja, efter PRAOn. Man kände sig lite slö, dagen flöt, för mig, på som i ett töcken. Tog inte in mycket, matten fick jag aldrig riktigt grepp om, finskan gick som den gick (Gösta talar på i ett och Bergman avbryter med någon dum kommentar, Gösta och Bergman börjar bråka och så tar det jättelänge för dem att lugna sig, tror dock inte att någon klagar på det???) och allt annat minns jag inte mycket av. Fick 9 i samhällsläraprovet om någon är intresserad. Och sen finns det inte mer att berätta. dot.

Finns inte mycket att göra idag. Kemiläxan typ. Annars kollar jag runt en massa på nätet för tillfället. CIAO PPL!!!



Kommentarer
Jenny #50

haha juuh , sure i´ll do ;)<3

2010-10-06 @ 17:15:38
URL: http://jennyveronica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0