Första maj

Igår i skolan var jag på bildkonst båda textiltimmarna och sen åt jag på 5 minuter och använde även matrasten till att fixa till tekningen. Sen gick jag på biologi eftersom jag inte nändes fråga Tina om jag fick gå den timmen också när jag gick båda i torsdags. Efter biologin gick jag ner och såg på när kim och sandra spelade Summer Wine, textilslöjdarna hade modeshow, jonathan bonn spelade 2 låtar på dragspel och b-tillval i musik spelade We will rock you och en till låt. (mitt minne sviker lite haahahha) Because I still wasn't finished with my drawing så gick jag upp till bildkonst och gjorde klar den. Jag missade The Remounds (Nadia på min klass spelar i det bandet) men Jenny tog kort och jag hörde dem bra upp till bildkonst så det gjorde inget. Sen hjälpte jag Helena med att sätta upp teckningarna till matveckan nästa vecka och sen åt jag en munk och drack ett glas mjöd. Några lärare började torka av bord och lägga upp stolar så jag kände för att vara snäll och hjälpte till. Sen mötte jag upp Jenny, Katarina, Hanna, Annika och Kicka och vi gick runt i skolan, stod och pratade och hann t.o.m. ut en sväng. När Petter sa i centralradion att vi skulle gå till klassrummen vi skulle varit i denhär timmen gick jag och Jenny till bildkonst där Helena skickade iväg oss typ 4 minuter senare. Vi satte oss i trappan och väntade och när Annika och Katarina hade kommit gick vi ut. Katarinas buss kom så de gick för att ta plats medan jag väntade på Hanna. När hon kom gick vi också till bussen och satte oss. Jenny fick småångest över att behöva sitta själv så jag bytte plats med henne så att hon fick sitta bredvid Hanna.

Vid Katarina fick vi kladdmuffins. (och hon hade lyckats få samma drogeffekt som jag :O) Och saft förståss. Vi talade, Katarina och Annika spelade EyeToy, Katarina lockade Annikas hår JÄTTEFINT, Jenny fixade en jättesnygg frisyr på Hanna och sen gjorde vi Tortillas. Jag och Annika hjälpte till att städa undan medan Jenny och Hanna gick upp för att sova. När vi kom upp fann vi dem fakesova haahhahaha. Katarina gick ut för attmata hundarna och när hon kom upp fick hon en idé. Hon tog Jennys hårspray och sprayade den i Jennys hår tills Hanna inte kunde hålla sig längre :P och brast ut i gapskratt. Vi ringde som funny people (JÄÄÄJÄÄÄÄ hahahhahhhaha) och hade allmänt trevligt. Sen blev det glassens tur. Vare sig Hanna var hungrig eller ej. Efter ett antal konstiga blandningar av vaniljglass, oboy och jordgubbar gick vi upp och fortsatte med vårt. Annika måste åka hem typ 8 tiden och efter det gick jag, Jenny och Katarina på datorn lite och pratade och annat stuff. När Hanna åkt he ca 10 tiden fortsatte vi 3 malaxtjejer med att vara lite på datorn och planera morgondagen. Halv 11 ringde jag pappa som kom efter oss och vi for hem. Hemma åt jag lite potatismos och stekt abborre och tog en burana. Sen kylde jag foten med en kylklamp, ställde klockan och somnade.

Idag ska vi till torget because it is the first of may!!!! Så nu ska jag börja fixa mig. Hoppas ni alla får en jätterolig första maj!!! KRAM!!!



Kommentarer
hanna

Även om hanna är hungrgig eller ej, ahahaha

2010-05-01 @ 12:48:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0