Svar

Anonym om Nu är det äntligen dags......:

på bilden högst opp sitter ni i ett rum,kanske ditt? Jag undrar om du inte skuller kunna ladda upp bilder av ditt rum det såg snajsigt ut!!!!!!!!!!!

Svar:

Tnx, det är relativt nytt eftersom vi har haft vattenskada och då renoverade vi i princip hela huset. Förut hade jag ett annat rum men när vi renoverade gjorde vi om garaget till bostadsyta så jag beslagtog garaget och mamma och pappa tog mitt gamla rum. Tyvärr ser mitt rum för tillfället ut som om en bomb slagit ner där. Böcker står i högar på golvet, det ligger kläder lite överallt, tidningar är utspridda på golvet, min skrubb är "a complete mess" och skrivbordet går i samma stil. Så jag vill helst inte visa upp det nu. Men kommer säkert snart att städa upp eftersom jag har lite problem med att hitta allt. Ska försöka komma ihåg att ta bilder då. Om inte bilder kommer upp inom en snar framtid kan du alltid påminna glömska lilla mig xD

P.S. Jag gillar att veta vem som kommenterar så skriv gärna ut namn :P


Förresten, kanske man skulle ta och börja nu? Har ändå inget annat för mig. Kanske jag t.o.m. hinner bli klar ikväll :O Tror nästan jag ska ta och göra det. Efter en glass, en varm chokladkopp och blomkål (ej kokt, är godast då) känner jag mig nästan pigg så...... Vete f*n om jag hinner få upp bilderna på bloggen ikväll men imorgon ska nog gå.

Yepp, bäst att börja då. Tips om ni ska städa: Stäng dörren, lägg musiken på högsta volym och BÖRJA STÄDA!!! :)

Bye Bye

Malin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0