JIPPIE!!! (Y)

Nu har alla just åkt hem :'( Men vi har haft en otroligt kul kväll. För att nämna något har vi haft snörugby, ätit tacos och talat med andar :P Vad de sa är vår ensak..... Snörugbyn var otroligt rolig och blöt och tacosen var goda :P Speciellt TACK till Kicka som hjälpte mig att diska och städa undan sen efteråt. Alla blev höga av mina muffins lagom till maten så klottigt blev det. Och MÅNGA skratt blev det förstås också. Bilder kommer sen när jag fått tillstånd (som alltid). Annars var skoldagen ganska rolig. På bildkonst hann jag nästan färdigt med min hand i lera.

Just nu ser mamma och pappa på Solsidan...... Och jag tror det blir till att gå dit nu och "joina" dem.... Så ha det bra :)

Malin



Kommentarer
Kattis

Du får tillstånd av mig att sätt upp bilder :D men kan du sätt bilderna från igår och sen festen hos jenny i en privatmapp på facebook så vi kan ta bilderna därifrån?:D

2010-03-13 @ 11:27:59
URL: http://katarinaannaemilia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0