Litet midsommartips

Alla ni som vill läsa nya Twilightboken Bree Tanners andra liv kan faktiskt läsa den på nätet. Stephenie Meyer har lagt ut hela historien på nätet som en hyllning till sina fans men den finns bara där till 5 juli. Och den är förstås på engelska. Jag har läst några sidor och den är faktiskt riktigt bra. Alla som kan engelska någolunda bra kan säkert läsa den. Annars kan man ju göra som min kusin gör när hon läser en engelsk bok. Använda lexikon :)

Sidan heter www.breetanner.com (länk)

HA EN BRA MIDSOMMAR NU DÅ!!!!


Kommentarer
iina

när kommer dina bilder från konfirmation , du har ju systemkamera men vafö använder int du någo bilder på din blogg ? :D gillar din blogg !! Bild på dej skulle också vara ett stoort plus !!

2010-06-26 @ 22:46:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0