Var det värt det??

(Kom hem från Molpe för en stund sedan. Orkar faktiskt inte berätta och jag tror inte ni är så jätteintresserade heller eftersom det inte direkt var något speciellt. Det var i alla fall Katarina, Say Reh, Hanna, Evve, Annika, Tony G, Pellfolk (real name: Angelica Pellfolk, btw stavas det med c eller k???) och Jesper jag var med. INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR!!!! *or not*)

Nu till rubriken. När vi kom hem ville jag ha jordgubbar. Jag drog med mig mamma för att plocka och vi fick ihop 2 skålar jordgubbar + ca 20 myggbett. När jag kom in mosade jag jordgubbar i en tallrik och hällde ovispad grädde över. När jag ätit klart började det klia så förbannat på myggbetten. Så jag började undrar, var det värt att få myggbett överallt för lite jordgubbar med grädde??? Vad gör att någonting är värt det man vill ha?? Och hur bestämmer man vad som är värt vad??? Har alla samma prioriteringar eller har vi olika??

Kom fram till att alla är olika och tänker olika så därför vet bara DU vad som är värt vad. Sen kan personliga erfarenheter spela in också. Jag menar, alla skulle inte springa runt i Vasa naken för typ 200 € men letar du tillräckligt länge så hittar du säkert NÅGON. Någon som fattar vad jag försöker få fram?? Jag försöker säga att du inte ska låta någon säga åt dig att det är värt det. DU bestämmer vad som är värt det.

And that's all we have for tonight! Thank you everybody and GOODNIGHT!!!
(försökte bara efterlikna en amerikansk programledare, ni trodde väl inte att jag ska sova REDAN???)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0