Molpe

Åker till Molpe simstrand med Jenny och Hanna idag. Mamma skjussar dit mig till kl 1. Sen ska vi till villan på kvällen. And you know what that means!!! Ingen bloggning före söndag kväll. Före vi åker ska jag försöka slänga in ett inlägg men det är inte sagt att jag hinner. Önskar att jag hade en bok att läsa på villan (en ny alltså) men icke sa nicke. Alla böcker jag har är lästa minst två gånger. Förutom dom två nya: Bree Tanners andra liv och House of Night: Vampyrens Märke. Anyway, lite tråkigt att det är mulet idag men det är sånt man får ta. Man kan ju hoppas att vädret blir bättre. Borde kanske göra mig klar. Vi åker halv 1 så :P

Men ni får ha det så bra. Om jag inte hinner blogga innan vi blåster iväg till villan vill jag säga detta: Hoppas ni alla får en superduper kul helg och att ni får bra väder. Själv ska jag måla förråd, ro och sola om solen kikar fram. Kram på er alla!!!!

P.S. Fota ska jag också göra. DAH!!! Så bilder blir det väl. (Hoppas jag inte lovar för mycket nu bara :P)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0