6 sanningar

Kom just på att jag blev utmanad av Jenny för ett tag sen..... Så här kommer 6 sanningar ni inte visste om mig.

Jag....

1. Hatar (eller kanske ogillar är ett bättre ord?) ost och morot (går att äta i mat dock)
2. Tycker bättre om att stå bakom kameran än framför
3. Kände mig som ett andrahandsval i lågstadiet
4. Drömde om att bli djurskötare när jag var liten
5. Är dammallergiker och går snett (+ har börjat fundera om jag möjligen har ärvt halux valgus (stavning?) från pappa) och dessutom har jag 18 december-syndromet :P (tror nästan att evve är enda som fattar vad jag menar)
6. Kan vara väldigt envis och hålla fast vi det jag tror på ganska länge (dock ger jag mig om jag blir överbevisad)

Nu säger jag tack och godnatt!!


Kommentarer
Neha

Tack så mycket=)

2010-07-18 @ 10:14:00
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
MYMiC

Ah, ja det är sant! Speciellt om videon är bra eller intressant ^^



Tack, din med :D

2010-07-18 @ 11:15:59
URL: http://mymic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0