The world is up-side-down

Världen skakas av problem just nu. Jordbävningar, vulkanutbrott, askmoln osv... Men det är inte vad detta handlar om. Nej, utan datorer har nu också börjat attackera sina ägare. Min gjorde det just, och det med besked. Näsroten och kinden fick sig en smäll. Nu ekar hela huvudet känns det som :S

Före min dator fick för sig att han hatar mig så var jag nyttig i alla fall. Skottade hela gården. Nästan. Bara lite vid trappan som jag glömde och sen inte orkade gå ut och fixa så det tog mamma. Känner mig lite duktigare nu :P

Nu blir det att åka till stan. Ciao ppl!! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0