Suerte (Whenever Whatever) - Shakira

 

Eftersom dethär är den spanska versionen av Shakiras låt Suerte så skippar vi texten. Okej??!! Minns i alla fall att både jag och Jenny diggade denhär låten och varje gång jag var till henne lyssnade vi på låten. Jag hade alltid med mig skivan pappa bränt åt mig med Shakira-låtar men vi lyssnade mest på denhär. Sen minns jag att det fanns en video till en Shakira låt som jag älskade att titta på men jag vet inte om det var denna eller någon annan. HÄR finns en engelsk version av låten på YouTube men inbäddningskoden har tagits bort så ni får nöja er med en länk.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0