Today's TO DO....

Minns ni att jag skrev för något inlägg sen att det verkar som att många har bloggtorka. Jag tror jag blivit smittad :S Eller så kanske det är för att jag helt enkelt håller på med annat?? Tänkte i alla fall lyckas med att berätta om gårdagen och dagen, ge er en dagens låt som inte kommit upp på evigheter, ge er en filmrecension, gå ut på promenad och städa undan i köket.

Igår kom alltså Katarina och Annika hit :) Vi pratade en massa som vanligt, sen gick vi ut och gå, satt vid "baren" en stund och talade och gick tillbaka hem. Vi pratade ännu mera, drack saft och sen kom Annikas mamma. Tack för en rolig dag igen tjejjer ♥

Idag har jag gjort samma sak som andra söndagar. Någon som har en aning?? Jo, jag har lekt kock. IGEN! Samma mat som förra söndagen. Lite tråkigt, så nästa söndag (någon som, precis som jag, märkt att detta börjar bli en etablerad del av min söndag??) tänker jag göra något annat. VAD är en fråga som jag får ta itu med då. Failade lite idag igen. OCKSÅ som vanligt. Hade glömt att ställa om klockan så idag var jag färdig en timme för tidigt istället för en halvtimme för sent ^^ Egentligen inget problem men lite störande då jag igår läste om bytet till vintertid men ändå glömde det.......

Nu blir det en dagen låt ;) Toodels!!!



Evve hade den kjolen på sig igår. Jag älskar den och tänkte sy en likadan fast med svarta rutor på textil men Yvonne hittade inget tyg ;( (kom egentligen på nu först att kjolen jag ville sy var inspirerad av Evves, har aldrig tänkt på det förr ^^)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0