Idag har man åstadkommit mycket

1. Fått 7+ i kemiförhöret (av alla i klassen var det bara 4 st. som hade högre vitsord än 5)
2. Samlat 12 kontroller på orienteringen (fick bara 25 poäng och det är typ 2 poäng per kontroll så det gick ju sådär)
3. TAPPAT BORT TELEFONEN!!!!! :O (Hittade den sen när jag gick och letade iaf)
4. Haft engelska presentation (Bernice sa att jag säkert kommer få bra eftersom jag är har flytande språk, bra ordförråd och hade bra med information)
5. Böjt en massa (36 st. närmare bestämt) finska ord i presens passiv (WIIIIH!!!!! or not)
6. Nästan somnat i bussen (har aldrig trott att jag skulle kunna göra det men ibland är det väldigt nära)
7. Sett den första snön (Y) Snart kan vi ha snörugby!!!!!! (hahahh okej, antar jag får vänta några månader på det ännu :P)
8. Läst igenom Läseposten (en tidning vi får hem med böcker man kan köpa från Barnens Bokklubb) BARA JAG SOM TYCKER DET KAN VARA KUL ATT LÄSA OM BÖCKER OCKSÅ??? ^^

I'll be back ;) Nu ska jag snart äta så CIAO!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0