Nu är det äntligen dags......

..för bilder från fredagen.



Hanna i turkos tröja, Katarina i leopardmänstrad, Kicka är delvis skymd av Kata här, Evve i blå väst och randig tröja och Annika i svart



Dop med vatten och allt xD Katarina agerade präst
Foto: Jenny



Huvudpersonen i dopet
Foto: Jenny



Fullständigt namn: Putte Karl Fjalar Peltonen (inte min idé)
Foto: Jenny



Fr.v. Evve, Hanna, Katarina och Annika
Fotograf okänd, tagen med Hannas kamera



Katarina och Annika
Foto: Kicka



SNÖRUGBY
Foto: Kicka



HAHAHAH, what to say?
Foto: Kicka



Från vänster: Hanna, Annika och Katarina
Foto: Kicka



HANNA!!! RUN!!!
Foto: Kicka



Bilda HÖG!!!!! hahahhahaha
Foto: Kicka



Ett ord: MUMS!!!!!!



Katarina
anser att jag borde hålla mina muffins far away från Hanna eftersom hennes reaktion på dem resulterade i att Katarinas taco innehöll saker hon inte gillade, därav minen :/



Här börjar Tiger få nog av oss. Tur för honom att alla snart for hem. Stackarn fick stå ut med mycket :'(



A pic of us :) Fr.v. Evve, Hanna, Annika, Jenny, Katarina och jag
Foto: Kicka
Hannas kamera



My friends Fr.v. Hanna, Jenny, Annika, Katarina och Evve
Foto: Jag
Hannas kamera

That's it!!!!

Nu är klockan mycket så jag ska ta natt. Hyvää Yötä (?)

Malin


Kommentarer
Anonym

på bilden högst opp sitter ni i ett rum,kanske ditt? Jag undrar om du inte skuller kunna ladda upp bilder av ditt rum det såg snajsigt ut!!!!!!!!!!!

2010-03-21 @ 16:58:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0