Gästbloggning på gång

Hej! Katarina här, reporting to you from the couch at home. Har varit lite sjuk så kom hem från Nykarleby redan igår, men idag känner jag mig redan mycket bättre! Åt för första gången "ordentlig" mat nu sen onsdagens lunch. And WOW it tasted delicious! Hehehe...

Just nu ska Malin börja sitt labb på kulturkarnevalen, om tidtabellen på kk's hemsida är rätt förstås. Hoppas att hon har det kul! Ångrar själv lite nu att jag inte anmälde mig, för det skulle faktiskt varit kul att vara i Karis just nu... men som man bäddar får man ligga... woah... själv ska jag kolla på American horror story nu.

Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0