KiPiNä VA 2012

Ikväll var jag på Kipinäs våravslutning. Det var jobbigare än jag trott att sitta i publiken. Jag ville ju också dansa!!! Nåja, Balletone har väl också varit kul antar jag. Önskar dock att min balans och kondis skulle ha ökat, men har inte märkt någon skillnad...

Alla uppträdanden var nog helt bra, men EK-grupperna var ju förstås i en klass för sig, tillsammans med de avancerade grupperna. Deras program är sååååå bra, och Ida och Jenna är verkligen utmärkta koreografer!!! Blev också helt kär i breakarnas "Peter Pan" och Dance-gruppens "Punahilkka" ("Rödluvan"). Särskilt Rödluvan, för om inte Dance gått så sent i år skulle jag varit med, och programmet såg så kul ut och det var så fint att jag bara ville vara med. Nu ska hela sommaren förbi innan man får börja igen. Skulle vara kul att åka på 3 timmars Lyrical HipHop-workshop i sommar, men vi får se. Sommaren får komma med vad den har i beredskap, och så blir det som det blir...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0