Me, Myself and I

- Jag är jättebra på att le och vara glad, fast jag inte egentligen är det
- Jag är kritisk till nästan allt jag gör, och har ibland svårt att tro på positiv kritik
- Jag tycker fortfarande om barnprogram och -filmer
- Jag har en andra födelsedag, 22.10, dagen då dansen kom in i mitt liv ♥
- Jag får ibland tvivel om vad folk egentligen tycker om mig
- Jag skulle jättegärna vilja bo i typ New York i en gammal fabrik eller något, som är lite skamfilad och har stora ytor... Typ som den Alex bor i, i filmen Flashdance :)
- Jag vill lära mig många språk, för det är språk som öppnar dörrar
- Jag har funderat på att bli lärare ända sedan 5:an, typ
- Jag älskar doften på min hud när jag solat, kallar de soldoft...
- Jag kommer att sakna skolan, inte för skolan men för personerna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0