Brandos

Skor - Donna Girl: 43310 | Parbild
Donna Girl White
Skor - Tommy Hilfiger: Macy 1A | Parbild
Tommy Hilfiger: Macy 1A
Skor - Mel dreamed by Melissa: Jujube | Parbild
Mel Dreamed by Melissa: Jujube
Skor - Wonders: Gibson Ciber | Parbild
Wonders: Gibson Ciber
Skor - See by Chloé: Ballerine SB18160-00187 Coral | Parbild
See by Chloé: Ballerine Coral

Sitter och kollar på skor på Brandos.se. Jag tycker klackar är hur snyggt som helst, men jag har så svårt att hitta bekväma klackar och jag har ganska svårt att gå i dem, för jag har så svaga vrister. Är alltid livrädd att jag ska stiga snett, så ballerinas är mycket bättre för mig. Love these ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0