The feeling of worthlessness

Idag är/var en såndär "I'm feeling totally worthless today, but I'm still gonna drag myself outta bed and try... and obviously fail"- dag. Så det är vad jag gjorde. Steg upp, läste en bok, hann sola nån timme, cyklade till affären och handlade, fortsatte läsa när jag kom hem, lagade mat och sen fortsatte jag läsa. Hann hänga upp lite tvätt mitt i den här röran också.

Så det har inte direkt varit en produktiv dag. På något plan. Hela dagen har känts som en "waste of time" och som att jag slösar bort en sommarlovsdag i onödan. Känns som att vi kommer börja skolan snart igen, som att jag inte kommer hinna vila upp mig innan jag ska kasta mig ut i motvinden igen, om bara ett litet tag. För att mitt skydd snart blåser bort i den starka vinden. Låt oss hoppas att det håller ett tag till :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0