Juni has come

Sorry for the absence, men jag har inte hunnit med alls. Under den här tiden har en del hänt...

+ Det har blivit en ny månad. Nu står det Juni i almanackan och det börjar snart bli så varmt att det är sommar på riktigt.

+ Sommarlovet har äntligen börjat! Med en del regn och en ganska mulen och kall skolavslutning, är nu första året i gymnasiet avklarat och man kan ta det lugnt ett tag. Bara solen behagar bosätta sig permanent på himlen nu, så kommer det att bli hur skönt som helst...

+ Blev så glad när jag fick ett stipendium på skolavslutningen! Tillsammans med projektpengarna vi fick ut i slutet av veckan blev det en del, så nu ska jag ta och fundera över vad jag ska göra med dem. En del ska vidare till nästa års projekt och sedan ska en del sparas. Lite ska jag lägga in på mitt konto, så att jag klarar mig tills sommarjobbslönen börjar rulla in ;)

+ Efter skolavslutningen for jag och K till Petalax, till Say Reh. Berättar mera om det senare :)

+ Och imorgon börjar jag jobba... (borde jag lagt ett minustecken framför? ;) guess I will find out soon enough)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0