Sovordentligt!

Tips: Sov ALDRIG endast 2-3 timmar en natt, 6 timmar nästa natt och stig upp och tro att du är fit for fight kl. halv 6 på morgonen... Been there, done that och det funkar inte.

Kände mig som en sengångare omsluten av gelé idag. Allt gick slött, och jag gjorde fler fel än vanligt. Fick nästan en massa brödlådor över mig, så tur att Jessica var där och räddade mig. Och sen kom jag på den dumma idén att köra in handen i skivaren när jag skulle torka av den, så jag skar upp mig lite på ena fingret. Dessutom de vanliga skrapmärkena på knogarna och armarna från plåtar och sånt. Helt vanlig dag.

For sen via S-market för att köpa mat, blev Ristorantes Mozzarella pizza. Fick upp lillebror ur sängen, åt pizzorna och sen insåg jag att det var lika bra att svara sängens lockande rop, så jag sov mellan 11 och 3. Ska till Brinken ikväll och bekanta mig mera med stället. Kanske ska ta med kameran också. Länge sen man fotade på riktigt och trädgården där är en blomfotografs dröm :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0