No biking to work today

Min tanke var att cykla till jobbet idag, men p.g.a. vädret och andra omständigheter får vespan tjäna som fortskaffningsmedel idag igen. First day at my second work it is, och jag är lite nervös. Let's hope that everything is as good as it was yesterday :)

Igår förresten, så blev det ingen parkdejt. Istället tog vi oss ner till Åminne och satt vid K's villa. Det började regna, men vad gör det när man har trevligt sällskap och tak över huvudet? ;) Sen cyklade vi runt lite i Malax, och sen kom jag hem någon gång runt 9. Somnade med datorn och en bok i sängen och vaknade 1 inatt, fullt påklädd och trött som bara vad. Gick upp, klädde av mig och kröp ner igen. Vad är det med mig och att somna mitt i allt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0