Loppisdag

Hade så trevligt igår hos Pem♥, och sen på kvällen hann vi brumma iväg till Jesper en stund också. Glömde helt bort tiden och mitt i allt så är klockan halv 12, jag ska köra hem från Molpe via Plax ännu och jag ska upp halv 5 igen för att åka i jobb... Great Malin!!! Fin plan lixom. Så vi brummade iväg och jag kom hem lite före 1. Fick en orolig mamma i dörren eftersom jag glömt kolla telefonen. Också väldigt trevligt....

Idag blev det tidig väckning med jobb, som var helt ok. Råkade dock köra den skadade tummen rätt i en bänk med fingespetsen först, vilket inte direkt gjorde underverk. Efter jobbet for jag hem, åt, gick i duschen, klädde mig, städade lite och så bar det iväg till stan med gudmor Ami på loppis. Satsade mest på böcker för att jag inte orkade börja springa och prova en massa kläder. Jag hittade allt som allt 4 böcker och en mysig tröja + 4 Kalle Ankas Pocket åt lillebror till hans samling. Böckerna kommer upp i ett annat inlägg, så ska jag passa på att berätta om en del andra böcker jag köpt på sistone, men en bild på tröjan får ni... Mobilkamerakvalité och tagen från Facebook när jag visade den för Pem. Håll till godo ;)


Den är XXL, så den är ganska stor, men himla mysig. Kostade bara 2 euro, så jag kunde inte hålla mig. Kärlek!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0