At Pem's place

Just nu sitter jag hos Pem i hennes rum, med Katarina... Orsaken till min långa frånvaro är flera saker, men bland annat att jag varit sjuk och jobbat, så det har inte funnits så mycket att berätta direkt. Mest tråkiga saker om jobbet och deppiga saker om att jag är sjuk... Några guldkorn har dock funnits också. I måndags var jag med Pem och Katarina till stan, där vi också träffade min kusin Linda, och i onsdags var vi till Molpe. Kanske uppdaterar er senare när jag kommer hem härifrån :) If i do, alltså... Vem vet med Pem, hon kanske kidnappar mig ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0