Lundi le 30

Jag är verkligen inte något för att blogga på helger.... Snabb update: Katarina♥ kom till mig på lördag och vi talade om lite allt, inklusive stjärnor, och finnar, samt annat smått och gott. Sen såg vi The Curious Case Of Benjamin Button före hon for hem. Då såg jag en till film, kom helt random på ett coolt danssteg, som måste förfinas om något ^^ och sen somnade jag. I söndags hände inte mycket. Jag gjorde läxorna och såg film.

Idag blir det stan för att kolla om de fått in fler exemplar av telefonmodellen jag vill ha på Giganten. Helt sjukt att jag inte fått min fördelsedagspresent ännu alltså..... Börjar bli på tiden enligt mig. Nu modde och sen två timmar bildkonst :) Tschüs!! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0