Blogg "Nyårslöften" 2012

Det har gått en vecka sedan nyår och jag kom fram till att jag aldrig givit nyårslöften. Men jag tänkte försöka göra det för bloggen i alla fall.....

1. Jag ska jobba på mig själv och försöka uppdatera minst 1-2 gång per dag (STORA ORD, jag vet...)

2. Jag ska få in mer bilder, men det kan hända att de blir tagna från internet eftersom jag inte är säker på vad jag hinner fota..... Eller så blir det gamla bilder ^^

3. Jag ska bli bättre designer och jobba mer på dem och tänka igenom dem mer (mer ett löfte till mig själv)

4. Jag ska försöka skriva lite kortare bok- och filmrecensioner/referat men göra dem fler.

5. Jag ska lägga upp mer musik på bloggen men jag tänker skippa alla lyrics, om det inte är något speciellt med dem, för det tar en stund att leta fram dem och sen kollar jag alltid så att de är bra gjorda, så det brukar inte gå så fort, och därför har jag börjat dra mig för att göra det.

6. Om jag vet att jag inte hinner blogga någon dag/några dagar ska jag göra tidsinställda inlägg istället och jag ska försöka blogga i skolan om jag inte hinner på kvällen.

Såja, nu kanske det blir bättre här. Jag har faktiskt jättemånga och stora idéer för det nya året, nu hoppas jag bara att jag orkar genomföra dem så de inte lämnar på idé-stadiet :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0